vineri, 19 aprilie 2013

Punct şi de la capăt

   Au trecut 6 săptămâni. Astăzi este vineri. 6 săptămâni de când un suflet s-a transpus într-o stea. Aceleaşi feţe drăguţe ale unor oameni politicoşi şi optimişti, aceleaşi strângeri călduroase de mână, aceleaşi îmbrăţişări menite să încurajeze. Dragi prieteni, cunoştinţe, rude, sunt bine. Sunt destul de bine. Am momente când sunt bine şi momente când cerul se învârte deasupra capului meu, clipe în care creierul este un organ fără rost, clipe în care mă zvârcolesc în pat fără sens, fără să pot dormi, suferind în tăcerea agoniei, a trecutului. Simt cearşaful cum se încovoiază în jurul meu, cum mă sufocă, mă lupt disperată să scap de strânsoarea nebună a amintirilor.
   Mâine e ziua cea mare..ziua în care punem 6 lumânări în tortul mortuar. O să supravieţuiesc. Promit...

   Never trust ~Your bitch~

Un comentariu:

Şi eu vă citesc! :)